http://4.bp.blogspot.com/_ELASNcn5-Nw/S1osCPjj7RI/AAAAAAAAEMI/GOTFiHub-LQ/s1600/Bloggbakgrund.JPG

3 maj 2010

Nu kom jag tillbaka

Nu har jag testat en annan blog i en vecka... Gillade inte den alls :(
Men med blogspot har jag alltid kännt mig bekväm med... Gillar allt med den...
Idag är det en ny start på en ny vecka som kan va bättre än förra :)
Måndagen började väldigt bra, barnen va på bra humör även jag... Jag va utvilad och inte så ont idag... Serverade frukost, tvätta och klä på oss gick på 2 sek... Barnen sprang ut och sen va vi på dagis :)
Går hem igen och så kommer söta grannen på en "snabb fika" som slutade efter 6 timmar ;) Hihihi
Hämta barne gick oxå underbart bra... Lagade mat , åt en glass och hade lite mysigt... Simon däckade först av alla sen Neo och Junior däckade medans jag diskade middagens disk...
Nu är jag ensam hemma med sovande barn, karln min är och spelar spel hos en kompis :) Så nu när allt är lugnt och skönt och ingen som kan störa mig så ska jag fixa líte i Simons rum...
Sov gott nu alla glada som lyckas läsa det här!!!
Puss & Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar