http://4.bp.blogspot.com/_ELASNcn5-Nw/S1osCPjj7RI/AAAAAAAAEMI/GOTFiHub-LQ/s1600/Bloggbakgrund.JPG

12 maj 2010

Ännu en dag!

Idag har jag bara latat mig. Jag orkar inte göra något specielt. Men dammsuga ska jag göra... Nu när våren har kommit så dras det hem massa sand, men det är otroligt skönt nu när solen är framme, jag blir mycket gladare än under vinterperioden...
Idag är det överlämnings möte med; Dagis Fröken på nya skolan och Mig och Junior :) Spänande..

På mitt inlägg igår fick jag en anonym komentar.
Anonym sa...
Jag vill inte att du ska ta illa upp, men det är ganska bra (både för dig och dina läsare) att du läser igenom och kollar stavningen samt meningsbyggnaderna. Lättare att läsa då. Även om man inte vill hakar man upp sig på ord som "tårka" "män" fast det ska vara "torka", "men"!

Svar: Jag tar absolut inte illa vid och jag kollade upp orden du pratar om.. Det är en mening som ser fel men som är rätt bara att jag glömde kommatecknet. "Män, vad ska man göra" är vad jag menade..
Jag blir glad om mina läsare komenterar min stavning då jag har väldigt svårt för stavning så som tårka = torka. Jag är fullt medveten om mina brister i skrivning.
Tack för din komentar men det skulle vara roligare om du kunde säga vad du heter!

Nu ska jag göra min lillkille och mig klar inföär mötet! Säger sen hur det gick!
Junior har även sin fotbollsträning idag så vi får se om jag orkar.

Kram på er alla

2 kommentarer:

  1. ähh fy fan! Stava fel gör väl alla. Och ibland skriver man vissa inlägg så fort att man inte tänker på det. Jag förstår iaf vad du skriver!!
    LOVE YAA!!!

    SvaraRadera
  2. Hej!

    skorna är köpta på Intersport, 400:- :)

    Mvh Sanna

    SvaraRadera