http://4.bp.blogspot.com/_ELASNcn5-Nw/S1osCPjj7RI/AAAAAAAAEMI/GOTFiHub-LQ/s1600/Bloggbakgrund.JPG

11 maj 2010

En ny dag

Idag är jag på otroligt bra humör. Fast lite grinig är jag nog :) Mr.R gjorde det som jag nästan hade räknat med men som jag trode att han ändå inte skulle göra... Igår städade jag damsög på kvällen när barnen sov för att kunna tårka golven nu när vi hade kommit tillbaka från dagis. Men vad måste jag göra nu, jo DAMMSUGA.... Han tappa brödrosten på golvet = massa smulor och tar inte upp och går in med skor = mycket sand.. När jag sa till honom att inte gå in med skor va hans komentar "Vadå du måste ju ändå dammsuga... Och mina skor är rena" ... News fore you mister SKOR ÄR INTE RENA NÄR MAN HAR ANVÄNT DOM UTE.....
Män vad ska man göra, ingen gärna....

Men hans dummheter ska inte förstöra denna soliga dag :) Jag ska dammsuga(igen), tårka golven och tvätta fönstrena och göra rent vattenlåset och rör då dom som bodde här innan inte har gjort det, NASTY människor!!!

Nu sover lillkillen så jag ska börja annars får jag inget gjort idag...

SVAR TILL JESSICA: Ja tiden går så fort, jag vet knappt vad man har gjort av tiden åren eller veckorna... Känns som om all tid går bort på att tjata och gnälla på barnen... Så mitt nya löfte är: skit i andra för dom skiter i dig... Jag ska bli en super posetiv mamma/fru/vän/tjej så kommer barnen bli det och min man... Ja jag är super nöjd med skolan. Ska träffa hans fröken imorgon för första gången... Spänande :)

Puss o kram på alla!!!

1 kommentar:

  1. Jag vill inte att du ska ta illa upp, men det är ganska bra (både för dig och dina läsare) att du läser igenom och kollar stavningen samt meningsbyggnaderna. Lättare att läsa då. Även om man inte vill hakar man upp sig på ord som "tårka" "män" fast det ska vara "torka", "men"!

    SvaraRadera