http://4.bp.blogspot.com/_ELASNcn5-Nw/S1osCPjj7RI/AAAAAAAAEMI/GOTFiHub-LQ/s1600/Bloggbakgrund.JPG

10 maj 2010

Måndag

Idag är det ju bara för tråkigt väder, tråkig start på veckan :(
Men en riktigt rolig sak hände idag ... Jag fick idag svar ifrån Juniors skola, som blev Snösätraskolan :) Jiippiiii Och det som är ännu roligare är att Junior och en av hans bästisar kommer gå tillsammans :) Ska på 1a inskolningsdagen den 25 Maj. Han är lite nervös men jag är nog det mer, min lilla lilla kille ska bli nollgluttare. Att tiden går så fort har jag verkligen svårt att tro.

Just nu sitter jag och väntar på att våran middag ska bli klar. Middag är Chilli Con Carne. Det är ju bara för gott <3

1 kommentar:

  1. Helt sjukt att tiden går så fort! Vad bra att ni är nöjda med skolan. <3

    SvaraRadera